הג'יהאד האסלאמי : ×"×' ×™×"א×" ×"מסר לאוי×' ×'שפ×" ש×"וא מ×'ין כיכר ×"ש×'ת / Make social videos in an instant:. הוא בירך את פלגי ההתנגדות והזרועות הצבאיות שהיו בתיאום מתמיד עימנו, ובראשם גדודי. הג'יהאד האסלאמי גינה היום (שלישי) את הצהרות ישראל בנוגע לכך שחיזבאללה הוא ארגון טרור. מוצבים צבאיים פונו ובכירים ירדו למחתרת. הג'יהאד האסלאמי פרסם היום (חמישי) סרטון חדש שבו הצהיר כי לא יקבל הסכם רגיעה ברצועת עזה ואיים כי בארגון מעדיפים למות כשהידים מאשר להיכנע לישראל. אנו גאים לפרט ראשי תיבות של eij במאגר הנתונים הגדול ביותר של קיצורים וראשי תיבות.

הג'יהאד האסלאמי גינה היום (שלישי) את הצהרות ישראל בנוגע לכך שחיזבאללה הוא ארגון טרור. אנו גאים לפרט ראשי תיבות של eij במאגר הנתונים הגדול ביותר של קיצורים וראשי תיבות. הוא בירך את פלגי ההתנגדות והזרועות הצבאיות שהיו בתיאום מתמיד עימנו, ובראשם גדודי. הג'יהאד האיסלאמי פרסם מוקדם יותר פעם נוספת סרטונים שמאיימים בירי לישראל בזמן תחרות האירוויזיון, שתתחיל בעוד עשרה ימים בתל אביב. פנינו לא למלחמה או הסלמה.

כוננות ×'×
כוננות ×'×"רום שנ×" לחיסולו של ×'כיר ×"×' ×™×"א×" ×"אסלאמי ×'×"אא א×'ו אל עטא ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
פנינו לא למלחמה או הסלמה. בסרטון, שבו מוצגות תקיפות צהל ברצועת עזה לצד קטעי וידיאו של. הג'יהאד האסלאמי של פלסטין הוא אחד משלל הארגונים שיצא מבית האחים המוסלמים במצרים. הג'יהאד עושה לחמאס את מה שעשה החמאס בשעתו לפתח, ואינו מאפשר לחמאס להשלים את המעבר מארגון צבאי לגוף פוליטי אזרחי שיכול לקדם מהלכים מדיניים. במשך השנים, הפך ארגון הג'יהאד למשני בהשוואה לארגון הג'יהאדיסטי הגדול ביותר שצמח בחברה. הג'יהאד האסלאמי דוחה (שוב) את טענת ישראל, לפיה הוא האחראי לירי הרקטות שבוצע שלשום (חמישי) לעבר רמת הגולן ואצבע הגליל. ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הגיב הבוקר (ראשון) לסרטון שפרסם אמש מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, וכנו אותו הכרזת מלחמה. סיימתי עכשיו בפיקוד הדרום הערכת מצב עם שר הביטחון, הרמטכל ואלוף פיקוד דרום.

הג'יהאד האסלאמי דוחה (שוב) את טענת ישראל, לפיה הוא האחראי לירי הרקטות שבוצע שלשום (חמישי) לעבר רמת הגולן ואצבע הגליל.

זאת בין היתר באמצעות תקיפות מהאוויר, פגיעה בניסיונות. הג'יהאד האסלאמי גינה היום (שלישי) את הצהרות ישראל בנוגע לכך שחיזבאללה הוא ארגון טרור. הג'יהאד האסלאמי הוקם ב־1987 על ידי סטודנטים פלסטינים בזמן לימודיהם במצרים בהנהגת דר פתחי שקאקי שחוסל במלטה ב־1995. כמו החמאס, הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני הוציא לפועל במהלך שלושת העשורים האחרונים אלפי פיגועים נגד ישראל, כולל פיגועי התאבדות. בכירים בג'יהאד האסלאמי אמרו כי ההחלטה לשים את חיזבאללה ברשימת ארגוני הטרור היא החלטה שמשרתת את ישראל. בסרטון, שבו מוצגות תקיפות צהל ברצועת עזה לצד קטעי וידיאו של. פנינו לא למלחמה או הסלמה. ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הגיב הבוקר (ראשון) לסרטון שפרסם אמש מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, וכנו אותו הכרזת מלחמה. 'ישראל' זה לא אירופה, נכתב באחד הסרטונים של הג'יהאד האיסלאמי. הג'יהאד האסלאמי כי מטח הרקטות בוצע בתגובה למות המחבל הבוקר במהלך ניסיון הפיגוע באזור חאן יונס: סיימתי עכשיו בפיקוד הדרום הערכת מצב עם שר הביטחון, הרמטכל ואלוף פיקוד דרום. דור המייסדים רצה ארגון קיצוני יותר ודתי יותר שיהיה חלופה לאשף. הג'יהאד האסלאמי דוחה (שוב) את טענת ישראל, לפיה הוא האחראי לירי הרקטות שבוצע שלשום (חמישי) לעבר רמת הגולן ואצבע הגליל.

הג'יהאד האסלאמי דוחה (שוב) את טענת ישראל, לפיה הוא האחראי לירי הרקטות שבוצע שלשום (חמישי) לעבר רמת הגולן ואצבע הגליל. מוצבים צבאיים פונו ובכירים ירדו למחתרת. הג'יהאד האסלאמי פרסם היום (חמישי) סרטון חדש שבו הצהיר כי לא יקבל הסכם רגיעה ברצועת עזה ואיים כי בארגון מעדיפים למות כשהידים מאשר להיכנע לישראל. הוא בירך את פלגי ההתנגדות והזרועות הצבאיות שהיו בתיאום מתמיד עימנו, ובראשם גדודי. הג'יהאד עושה לחמאס את מה שעשה החמאס בשעתו לפתח, ואינו מאפשר לחמאס להשלים את המעבר מארגון צבאי לגוף פוליטי אזרחי שיכול לקדם מהלכים מדיניים.

מת מזכ ל ×
מת מזכ ל ×"×' ×™×"א×" ×"אסלאמי רמ×"אן שלח סרו×'ים from www.srugim.co.il
סיימתי עכשיו בפיקוד הדרום הערכת מצב עם שר הביטחון, הרמטכל ואלוף פיקוד דרום. אתמול בבוקר ביצע חיל האוויר הישראלי ירי לעבר רכב שנסע בתוך שטח סוריה. ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הגיב הבוקר (ראשון) לסרטון שפרסם אמש מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, וכנו אותו הכרזת מלחמה. בכירים בג'יהאד האסלאמי אמרו כי ההחלטה לשים את חיזבאללה ברשימת ארגוני הטרור היא החלטה שמשרתת את ישראל. פנינו לא למלחמה או הסלמה. כל הזמן »מבזקים »הג'יהאד האסלאמי: בסרטון, שבו מוצגות תקיפות צהל ברצועת עזה לצד קטעי וידיאו של. זאת בין היתר באמצעות תקיפות מהאוויר, פגיעה בניסיונות.

הג'יהאד האסלאמי גינה היום (שלישי) את הצהרות ישראל בנוגע לכך שחיזבאללה הוא ארגון טרור.

הארגון, שהוקם בראשית שנות ה־80 של המאה ה־20 ברצועת עזה, רואה את הטרור ככלי בלעדי לקידום יעדיו, ובראשם חיסולה של מדינת ישראל והקמת מדינת הלכה אסלאמית פלסטינית בכל שטחי ארץ ישראל. הג'יהאד האיסלאמי פרסם מוקדם יותר פעם נוספת סרטונים שמאיימים בירי לישראל בזמן תחרות האירוויזיון, שתתחיל בעוד עשרה ימים בתל אביב. הג'יהאד האסלאמי של פלסטין הוא אחד משלל הארגונים שיצא מבית האחים המוסלמים במצרים. בישראל מעריכים כי תכנית האש של הג'יהאד האסלאמי לפגוע בתל אביב וגוש דן לא הצליחה עקב מאמץ מתמשך של מערכת הביטחון לפגוע בשרשרת הליך ייצור הרקטות. זאת בין היתר באמצעות תקיפות מהאוויר, פגיעה בניסיונות. הג'יהאד האסלאמי הוקם ב־1987 על ידי סטודנטים פלסטינים בזמן לימודיהם במצרים בהנהגת דר פתחי שקאקי שחוסל במלטה ב־1995. בסרטון, שבו מוצגות תקיפות צהל ברצועת עזה לצד קטעי וידיאו של. פנינו לא למלחמה או הסלמה. הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני הוא ארגון הטרור השני בגודלו ברצועת עזה, אחרי החמאס. הג'יהאד האסלאמי כי מטח הרקטות בוצע בתגובה למות המחבל הבוקר במהלך ניסיון הפיגוע באזור חאן יונס: מאז אתמול צהל תוקף מאות תקיפות את החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה. 'ישראל' זה לא אירופה, נכתב באחד הסרטונים של הג'יהאד האיסלאמי. סיימתי עכשיו בפיקוד הדרום הערכת מצב עם שר הביטחון, הרמטכל ואלוף פיקוד דרום.

תנועת הג'יהאד האסלאמי בפלסטין הוא ארגון טרור פלסטיני, בעל אידאולוגיה אסלאמית, המשלב קנאות דתית ולאומנות. בכירים בג'יהאד האסלאמי אמרו כי ההחלטה לשים את חיזבאללה ברשימת ארגוני הטרור היא החלטה שמשרתת את ישראל. הג'יהאד האסלאמי פרסם היום (חמישי) סרטון חדש שבו הצהיר כי לא יקבל הסכם רגיעה ברצועת עזה ואיים כי בארגון מעדיפים למות כשהידים מאשר להיכנע לישראל. ירי הרקטות הערב הוא תגובה על הפשע שביצע האויב הציוני. זאת בין היתר באמצעות תקיפות מהאוויר, פגיעה בניסיונות.

×
×"תר×'יל ×"צ×'אי של ×"×' ×™×"א×" ×"אסלאמי צפו כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
הוא בירך את פלגי ההתנגדות והזרועות הצבאיות שהיו בתיאום מתמיד עימנו, ובראשם גדודי. כל הזמן »מבזקים »הג'יהאד האסלאמי: בהודעה רשמית שפרסם הג'יהאד האסלאמי. Make social videos in an instant: הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי: 'ישראל' זה לא אירופה, נכתב באחד הסרטונים של הג'יהאד האיסלאמי. במשך השנים, הפך ארגון הג'יהאד למשני בהשוואה לארגון הג'יהאדיסטי הגדול ביותר שצמח בחברה. בכירים בג'יהאד האסלאמי אמרו כי ההחלטה לשים את חיזבאללה ברשימת ארגוני הטרור היא החלטה שמשרתת את ישראל.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי:

דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי מסר כי בתגובה לתקיפת המגדל ברצועת עזה, כי מתוכננת פגיעה במגדלים בתל אביב בשעה 21:00. הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי: Eij פירושו הג'יהאד האסלאמי אריתריאה. מאז אתמול צהל תוקף מאות תקיפות את החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה. הג'יהאד האסלאמי גינה היום (שלישי) את הצהרות ישראל בנוגע לכך שחיזבאללה הוא ארגון טרור. כל הזמן »מבזקים »הג'יהאד האסלאמי: הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני הוא ארגון הטרור השני בגודלו ברצועת עזה, אחרי החמאס. ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הגיב הבוקר (ראשון) לסרטון שפרסם אמש מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, וכנו אותו הכרזת מלחמה. הג'יהאד האסלאמי כי מטח הרקטות בוצע בתגובה למות המחבל הבוקר במהלך ניסיון הפיגוע באזור חאן יונס: הג'יהאד האסלאמי הוקם ב־1987 על ידי סטודנטים פלסטינים בזמן לימודיהם במצרים בהנהגת דר פתחי שקאקי שחוסל במלטה ב־1995. 'ישראל' זה לא אירופה, נכתב באחד הסרטונים של הג'יהאד האיסלאמי. הג'יהאד עושה לחמאס את מה שעשה החמאס בשעתו לפתח, ואינו מאפשר לחמאס להשלים את המעבר מארגון צבאי לגוף פוליטי אזרחי שיכול לקדם מהלכים מדיניים. סיימתי עכשיו בפיקוד הדרום הערכת מצב עם שר הביטחון, הרמטכל ואלוף פיקוד דרום.